Subject: Teavitus Serverid, võrguseadmed, VPN seadmed ja kettamassiivid hanke ühishankijatele
From: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
To: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
Cc: "info - RIT" <[email-masked]>, "kliendihaldus - RIT" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 11:29:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Osalesite Riigi IT Keskuse (RIT) korraldatud ühishankes „Serverid,
võrguseadmed, VPN seadmed ja kettamassiivid“, viitenumber 245667,
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/4105268/general-info>
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/4105268/general-info .

Juhime tähelepanu, et hanke osas 2 „Mitme pakkujaga raamleping serverite
minikonkursside teostamiseks“ on raamlepingu nr 5-3/22-0620-1 maksumust
juba ületatud ja selle osa alt ei tohi minikonkursse enam teha.

Hanke osas 1 „Mitme pakkujaga raamleping seadmete pakkumiseks
ajakohastatud tootekataloogis“ saab raamlepingu maksumuse täitumiseni teha
tellimusi e-kataloogist üle 9 miljoni euro eest. Oluline on, et
tellimused, mis on pakkuja poolt lõpetatud ja täidetud täies mahus, tuleb
hankija poolt kindlasti arhiveerida. Tellimuse arhiveerimisel liigub info
tellimuse koostamise kuupäevast, hankijast ning tellimuse kogumaksumusest
RHRi vastava lepingu alla. (vt
<https://ekataloog.rik.ee/assets/manual/Kasutusjuhend.pdf>
https://ekataloog.rik.ee/assets/manual/Kasutusjuhend.pdf p 2.5.5) .
Raamlepingu nr 5-3/22-0619-1 täitmise tähtaeg on 15.08.2026.

Hanke osas 3 „Mitme pakkujaga raamleping võrguseadmete minikonkursside
teostamiseks“ saab raamlepingu maksumuse täitumiseni korraldada
minikonkursse veidi üle 1 miljoni euro eest  (RITil on ülevaade ainult
sõlmitud hankelepingute maksumustest. Osa 3 all on alustatud või
hindamisel seisundis mitmeid minikonkursse ja kuna RIT põhihankijana ei
näe teiste ühishankijate minikonkursside eeldatavaid maksumusi, siis võib
tegelik summa olla väiksem). Raamlepingu nr 5-3/22-0618-1 täitmise tähtaeg
on 15.08.2026.

Hanke osas 4  „Mitme pakkujaga raamleping kettamassiivide minikonkursside
teostamiseks“ saab raamlepingu maksumuse täitumiseni korraldada
minikonkursse umbes 5 miljoni euro eest  (Osa 4 all ei ole hetkel
alustatud või hindamisel seisundis minikonkursse).  Raamlepingu nr
5-3/22-0622-1täitmise tähtaeg on 23.08.2026.

Ühtlasi teavitan, et RIT ei korralda serverite, võrguseadmete, VPN
seadmete ja kettamassiivide uue hanke läbiviimist enam ühishankena.

Palume sellega arvestada ja vajadusel vastavad hankemenetlused ise
korraldada või liituda meie riigipilve teenustega. Rohkem infot vt Eesti
Riigipilv <https://riigipilv.ee/> .

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.